Retningslinjer

Retur og refusjon

RETURPROSESS

  • Du kan starte returprosessen for produktet ditt på to måter:
  1. Ved å sende en e-post til retur@avanticavalli.no og oppgi ordrenummeret og detaljer om produktet som skal returneres.
  2. Ved å bruke returseksjonen i ordrehistorikken på din konto på vår nettside.
  • Når returen din er registrert, sender vi et retikett til din e-postadresse, forutsatt at den oppfyller kravene i denne policyen.

RETURTIDSFRIST 

  • Du har en frist på 14 dager fra mottaksdato for å returnere en vare. Etter denne fristen vil ikke returer bli akseptert.

RETURVILKÅR

  • Produktene må returneres i sin opprinnelige stand, ubrukt og med alle etiketter og emballasje intakt.
  • Vi forbeholder oss retten til å avvise returer som ikke oppfyller disse betingelsene.
  • Gratis eller bonuserede produkter kan ikke returneres eller refunderes.
  • Vi godtar ikke retur av tilpassede eller intime produkter av hygieniske og sikkerhetsmessige årsaker.

UTELUKKEDE PRODUKTER FRA RETUR

Noen produkter kan ikke returneres av hygieniske og sikkerhetsmessige årsaker, inkludert, men ikke begrenset til: gavekort, lyd- og bildeopptak (CD, DVD), programvare med brutt forsegling, nedlastbar programvare, samt helse- og personlig pleieprodukter.

AVANTI CAVALLIS RETTIGHETER

  • Vi forbeholder oss retten til å akseptere eller avvise returer hvis produktet ikke er i salgbar stand.
  • Vi forbeholder oss retten til å trekke fra en avgift på 50 NOK for skadet eller urent produkt emballasje.

REFUSJONSPROSESS

  • Refusjon vil bli behandlet når den returnerte ordren fysisk mottas på vårt lager.
  • Vi vil bruke samme betalingsmetode som ble brukt ved bestilling.
  • I noen tilfeller må kunden oppgi bankkontoopplysninger (IBAN/SWIFT) for å motta refusjonen.
  • Fraktkostnader vil bli refundert hvis ordren ble kansellert i sin helhet.

SPORING AV RETURNERTE PAKKER

Hvis den returnerte pakken går tapt under transport til vårt lager, vil verdien av produktene bli refundert hvis kunden har et sporingsnummer for den returnerte pakken.

IKKE HENTEDE VARER

  • Hvis en tilpasset vare returneres fordi den ikke er hentet av kunden, vil vi prøve å kontakte deg for å avtale ny levering uten ekstra kostnad.
  • Hvis vi ikke klarer å kontakte deg innen 14 dager, vil vi belaste deg for kostnaden for varen og en ekstra avgift.

FRAKTKOSTNADER FOR RETUR

Kunden er ansvarlig for å dekke fraktkostnadene for returnering av varen. Disse kostnadene vil ikke bli refundert.

LEVERINGSTID FOR BYTTEDE PRODUKTER

Leveringstiden for å motta det byttede produktet kan variere avhengig av din lokasjon.

HØYVERDIENVELDTE SENDINGER

Hvis verdien av den returnerte varen er over 750 KR, anbefaler vi å bruke en sporingstjeneste eller kjøpe fraktforsikring, da vi ikke garanterer mottakelsen av den returnerte varen.

Takk for at du velger Avanti Cavalli! Hvis du har spørsmål eller trenger ytterligere assistanse, nøl ikke med å kontakte vårt kundeserviceteam.

Handlekurv